Krisis
- Elisabeth Eybers: Meerkeusige vrae
1. |
Watter soort gedig is "Krisis"? |
|
|
A |
'n haikoe |
|
B |
'n ballade |
|
C |
'n sonnet |
|
D |
'n elegie |
2. |
Hoe is hierdie gedig geskryf? |
|
|
A |
As 'n monoloog |
|
B |
As 'n gesprek |
|
C |
As 'n dialoog |
|
D |
As 'n vertelling |
3. |
Wat beteken reël 2? |
|
|
A |
Die hart is gereed om van die hoof te skei. |
|
B |
Die hoof is gereed om van die hart te skei. |
|
C |
Die hart en hoof is gereed om van mekaar te skei. |
|
D |
Nie een van die twee is gereed om te skei nie. |
4. |
Watter stelling is verkeerd? |
|
|
A |
Die hart gee die hoof goeie advies. |
|
B |
Die hart was tot nou toe die leier. |
|
C |
Die hart tree dikwels impulsief op. |
|
D |
Die hart wil altyd totale beheer hê. |
5. |
Watter woord dui aan dat die hart ligsinnig is? |
|
|
A |
gasheer |
|
B |
nar |
|
C |
siek |
|
D |
las |
6. |
Watter soort rym vind ons in die gedig? |
|
|
A |
binnerym |
|
B |
kruisrym |
|
C |
paarrym |
|
D |
omarmde rym |
7. |
Watter effek het die hart se raad op die hoof? |
|
|
A |
Dis baie opwindend. |
|
B |
Dis uiters kalmerend. |
|
C |
Dit maak hom deurmekaar. |
|
D |
Dis heeltemal nutteloos. |
8. |
Wat impliseer reëls 9 en 10 van die hart? |
|
|
A |
oorheersing |
|
B |
kompromie |
|
C |
minderwaardigheid |
|
D |
samewerking |
9. |
Wat impliseer "klowe, afgrond en moeras" in die gedig? |
|
|
A |
opwinding |
|
B |
skoonheid |
|
C |
gevaar |
|
D |
verskeidenheid |
10. |
Wat word die laaste twee versreëls van hierdie gedig genoem? |
|
|
A |
'n sestet |
|
B |
'n koeplet |
|
C |
'n oktaaf |
|
D |
'n tersine |
Geen opmerkings nie:
Plaas 'n opmerking