Maandag 10 Julie 2023

DONKER WEB-GEBASEERDE TAALVRAE – TAAK 6 – Sebastian Stadler, die ontwykende Baker – Antwoorde

 

VRAAG

ANTWOORD

PUNT

Sinstrukture

1

... het Sebastian diere op die plaas vergiftig. ü

1

2

... is voortdurend deur sy pa fisiek en emosioneel mishandel. ü

1

3

... Sebastian as Rian het in virologie gespesialiseer. ü

1

4

... hoe het jy by die onderwêreld betrokke geraak? ü

1

5

... met Rian se vrou af te reken oor die gebrande boek. ü

1

6

"...Een van julle is vergiftig en sal binnekort sterf." ü

1

7

... het die Baker aan Chris Owen en Dok Pienaar voorgestel. ü

1

8

... Sebastian se broer polisie toe wou gaan, ü het hy hom in die tronk laat vermoor. ü

2

9

... regter Gericke met 'n rubberbinneband dood te maak. ü

1

10

... die Baker-hulle Greg se pa vermoor het, ü het hulle sy lyk in die see gestort. ü

2

Woordstrukture

1

bloedrooi, ü aankom, ü masker, ü herken ü

4

2

voor te stel, ü verdwyn ü

2

3

bejaarde, ü oor, ü wrede ü

3

4

teenwoordig, ü gedurende, ü teregstelling ü

3

5

tronk, ü kombers ü

2

6

as gevolg van, ü uitgestal ü

2

7

versmoor ü

1

8

lyk, ü gesink, ü gewigte ü

3

9

sambreel, ü hard, ü skuiling, ü teen ü

4

10

blitsvinnig, ü skote, ü verder ü

3

Kommunikasie

1

"Ouens, ek voel sleg hieroor en is so jammer. ü As ek geweier het, sal hulle my doodmaak." ü

2

2

Jy is nie ernstig nie! ü Al my data is geënkripteer en jy kan nie daarby uitkom nie." ü

2

3

"Hou op, hou asseblief net op! ü Kan jy nie sien hoe jy die arme Xander ontstel nie?" ü

2

4

"Eina, die pyn is ondraaglik! ü Valkyrie, spuit my asseblief met die Atropine in, ek smeek jou." ü

2

5

"Nee Xander, moenie! Pasop Sebastian, hy gaan jou skiet. ü Jou vark, hoe kon jy dit doen?" ü

2

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking