Dinsdag 11 Julie 2023

DONKER WEB-GEBASEERDE TAALVRAE – TAAK 1 – Greg verruil Johannesburg vir Stellenbosch – Antwoorde

 

VRAAG

ANTWOORD

PUNT

Sinstrukture

1

... hulle moord en terrorisme gepleeg het. ü

1

2

... hy in Stellenbosch kan gaan studeer. ü

1

3

... 'n nuwe motor koop as 'n gerieflike woonplek huur. ü

1

4

... word deur sy ou skoolmaat, Plank, verwelkom as hy in Stellenbosch aankom. ü

1

5

... die studentelewe geniet ü

... is hy in Stellenbosch. ü

1

1

6

... Greg se pa se misdaad hom orals agtervolg, ü meng hy nie juis met ander studente nie. ü

1

1

7

... "Ek wil die Baker probeer opspoor ü

... hy moet (ook) saam met my pa en Dok Pienaar opgesluit word." ü

1

1

8

... om (enig)iets met Tom te doen te hê. ü

1

9

... Xander 'n video gesien het waarin sy pa wreed tereggestel word, ü besluit hy om Tom te help. ü

1

1

10

... Tom, sy "hacker-buddy", ook wreedaardig vermoor is. ü

1

Woordstrukture

1

tronk, ü as gevolg van ü

2

2

student ü

1

3

splinternuwe, ü bekostig ü

2

4

aankoms ü

1

5

studies, ü onbelangrik ü

2

6

misdadiger, ü sosiaal ü

2

7

vind/vastrek, ü gestraf ü

2

8

benodig, ü hulp ü

2

9

video's, ü wrede ü

2

10

moord, ü s'n ü

2

Kommunikasie

1

"Totsiens Ma, moenie so hartseer lyk nie. ü Ek sal gereeld bel en SMS'e stuur." ü

1

1

2

"Baie welkom in Matieland! ü Waar kry jy die geld om in so 'n mooi plek te kan bly?" ü

1

1

3

"Greg, jy kan gerus oorkom vir koffie." ü

"Dankie, maar my studies hou my te besig om uit te gaan." ü

1

1

4

"Ek is jammer Chloe, ü maar ek wil regtig nie deel van die studente-lewe wees nie." ü

1

1

5

"Ag nee Plank, wat het jy gedoen! ü Ek is sommer lus en vat die woonstelsleutel terug." ü

1

1

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking